Digitaliseren is een journey

Ben jij op zoek naar een startpunt om jouw digitaliseringsreis te beginnen maar weet je niet waar je moet beginnen?

Het startpunt om te gaan digitaliseren is ten eerste, het vaststellen wat je wilt gaan bereiken en de reden achterhalen waarom je dit wilt:

  • Wil je de klanttevredenheid vergroten?
  • De resultaten van je sales team verbeteren?
  • Het kennisniveau van je team vergroten?

Dit is iets wat je waarschijnlijk al voor een deel doet door o.a. gebruik te maken van Office 365, een online boekhoudprogramma enz. maar digitalisering gaat volgens ons verder.

Bij digitalisering gaat het meestal over termen als automatiseren, digitaliseren en robotiseren, maar wij kijken liever naar de digitalisering van de dienst of het product. Het vastleggen van kennis: Wat doe je, waar ben je goed in, wat lever je nu voor meerwaarde? Het vastleggen van DIE kennis en daar software voor maken of een proces van maken, is wat wij bedoelen met digitaliseren.

Als we dat op een goede manier neerzetten dan denken wij dat ook de MKB’er nog best heel veel toegevoegde waarde kan leveren als bedrijf maar dan ook wel met ondersteuning van die digitalisering.

Het moment is NU om aan de gang te gaan met de digitalisering van jouw dienstverlening of product. Vragen die hierbij horen zijn oa: Wat wordt dan je businesscase als je dienstverlening digitaal wordt? Je verdient immers je geld met de dienst of product en als je dit digitaliseert waar moet je dan je geld mee verdienen? Wij kunnen hierbij helpen met onze consultants en visionairs.

Wij overbruggen samen met jou de kenniskloof van jouw product of dienst