Applicatiebeheerder

Een applicatiebeheerder inhuren op het moment dat het jouw uitkomt, kan dat? Gedurende het jaar zijn er rustige momenten. Dan bruist het in jouw hoofd van ideeën om verbeteringen door te voeren, of om een belangrijke update te testen en uit te laten voeren. Je wilt dan graag ondersteuning met de uitvoering.

Kernwaarden: * Senior niveau * Passie voor het vak * Zelf-sturend * On-the-job * Implementatie van A tot Z * Documentatie van de werkzaamheden voor de toekomst *

Waar kunnen we jou mee helpen?

De kern van jouw bedrijf bestuur je vaak vanuit jouw applicatie(s). Omdat geen enkele applicatie precies past bij jouw bedrijf, zijn er altijd concessies die gedaan moeten worden.

  • Ben je het beu om beslissingen te nemen op basis van een niet optimaal werkend systeem?
  • Is je super user helemaal niet bezig met het verbeteren van jouw applicatie(s)?
  • Wil je je laten leiden door het systeem of wil jij het systeem gebruiken voor de juiste beslissingen?

Lees dan snel verder…

Wat doet een applicatiebeheerder?

Een applicatiebeheerder is de logische stap tussen het proces en de software. De vraagbaak die het écht gaat uitzoeken om problemen in de toekomst te voorkomen. Hoe? Door bijvoorbeeld jouw KlantContactCenter (KCC) optimaal te ondersteunen door direct de juiste informatie op het scherm te hebben als de klant belt.

  • Opzetten van de servicedesk aan de hand van bijvoorbeeld Topdesk of Sharepoint.
  • Creëren van procedures die de serviceverlening verbeterd t.b.v. de interne klant.
  • Werkt aan de inhoudelijke kant van een applicatie.
  • Werkt samen met systeembeheerder, maar is geen systeembeheerder.
  • Stroomlijnen en in kaart brengen van elektronische identiteitsbeheer (ID management).
  • Trainen van medewerkers in het gebruiken van de software.
  • Enthousiasmeren en projectteam begeleiden tijdens de implementatie.
  • On-the-job vragen uit het projectteam naar hoger niveau tillen.
  • Op de achtergrond nadenken over rapportages en adviseren over verbeteringen binnen de huidige werkwijzen en signaleren van knelpunten.

Welke pakketten kan hij helpen te beheren en op te zetten?

  • Navision, Microsoft Dynamics NAV 2013/2016, EDI, Microsoft CRM en Warehouse Management Systemen (Manhattan Scale), ASP.net, MS SQL server, Topdesk, Microsoft Office 365.
  • Microsoft Dynamics Navision: Navision, of NAV, wordt door meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld gebruikt voor het beheren van boekhouding, financiën, toeleveringsketen en de bedrijfsvoering.
  • TOPdesk is al meer dan twintig jaar expert in servicemanagement. Eenvoudig binnenkomende meldingen en workflows beheren of configuraties en assets vastleggen.
  • Microsoft Office 365; kantoorautomatiseringspakket om intern je communicatie (e-mail, bestanden, samenwerking) vorm te geven. Veilig, vertrouwd, flexibel en beheersbaar.

Je software (ERP en CRM) moeten ingezet worden als:

• Productiviteitstools in je bedrijf. Makkelijk en vanzelfsprekende invoer en vastlegging voor alle gebruikers. Werk jij voor je pakket?
• Autorisaties, niet iedereen mag aan het stuur zitten. Wie checkt de identiteitsmanagement?
• Dashboarding, maar iedere dag de juiste keuze met real-time data en inzichten. Zijn jouw business rules vertaald naar de juiste KPI’s?

Heb je interesse in deze kandidaat? Zie je mogelijkheden om op jouw proces te verbeteren of te laten begeleiden? Laat het ons weten en neem contact op!